ی٫ اردیبهشت ۹ام, ۱۴۰۳

فروشگاه خیره‌کننده هواوی در چین افتتاح شد؛ هنر معماری مدرن

هواوی بزرگ‌ترین و هنری‌ترین فروشگاه خود در شانگهای را با مساحت بیش از ۱٬۸۰۰ مترمربع افتتاح کرد. این فروشگاه به‌دلیل معماری الهام‌گرفته از طبیعت منحصربه‌فرد بوده و از نمای بیرونی ۱۶ متری شبیه برگ، که از بتن با مقاومت بالا ساخته شده، بهره می‌برد. از این مصالح در موزه‌ی لوور ابوظبی نیز استفاده شده است.

فضای داخلی فروشگاه با ستون‌های استوانه‌ای، زوایای خاص و طراحی مینیمالیستی حس بودن در طبیعت را به مشتریان القا می‌کند. هواوی می‌گوید هدف از طراحی این فروشگاه ایجاد فضایی برای غوطه‌ور شدن کاربران در برند و فناوری هواوی است.

فضای داخلی فروشگاه هواوی محل نشستن و میز نمایش گوشی‌ها

بزرگ‌ترین فروشگاه هواوی از بخش‌های مختلفی مانند ورزش و سلامت، خانه‌ی‌ هوشمند، سرگرمی و خودرو هوشمند تشکیل می‌شود. همچنین جدیدترین محصولات مانند گوشی هواوی از سری نوا ۱۲، در آن نمایش داده می‌شوند.

فضای داخلی فروشگاه هواوی قسمت راهنمای مشتریان

جدیدترین فروشگاه هواوی از سیستم ناوبری هوشمند بهره می‌برد که شرایط محیطی را به‌صورت لحظه‌ای نمایش می‌دهد و به مشتریان در پیدا کردن محصول مورد نظرشان در فروشگاه کمک می‌کند.

فروشگاه جدید هواوی بخش اختصاصی برای حیوانات خانگی دارد. این فروشگاه در روز افتتاح میزبان طیف وسیعی از فعالیت‌ها از عکاسی با چاپ فوری، تجربه‌های تعاملی و هدایای ویژه برای مشتریان بود.

ریچارد یو، مدیرعامل هواوی تأکید کرد که فروشگاه جدید فقط برای فروش محصولات نیست؛ بلکه نمایشی از برند و ارزش‌های هواوی است. این فروشگاه بخشی از استراتژی هواوی برای ترکیب فناوری و هنر، برندسازی و ارتباط عمیق با مشتریان با ارائه‌ی تجربه‌ی خرید منحصربه‌فرد به‌حساب می‌آید.

زومیت

درباره نویسنده