پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

سبک های طراحی کابینت

در این بخش قصد داریم سبک های طراحی کابینت را به شما معرفی نماییم.

سبک کابینت آشپزخانه‌های روستایی

کابینت روستایی

خانه‌های روستایی گرم و دل‌پذیرند و زندگی‌کردن در آن‌ها ساده است، و بسیار راحت و کاربردی هستند. قفسه‌های باز، سینک‌های وسیع، کف‌پوش‌های کلاسیک، و میزهای غذاخوری بزرگ آن‌ها را خوشایند و زندگی‌کردن و تجربه های لذت بخش در منزل را آسان می‌کنند. 

سبک کابینت آشپزخانه‌های روستیک

وقتی به یک آشپزخانه فکر می‌کنیم بی‌شک واژه‌هایی که به ذهن‌مان می‌رسند «کهنه»، «قدیمی»، و «زمخت» نیستند. اما امروز آشپزخانه‌های روستیک تبدیل به رقیبی برای آشپزخانه‌های کلاسیک تمام‌سفید شده‌اند و شاید دلیل آن الوار، سنگ، آجر، وسایل باکیفیت، و شومینه باشد. 

سبک کابینت آشپزخانه‌های مدرن

کابینت مدرن

واژه «مدرن» تعاریف گسترده‌ای دارد، اما وقتی به طراحی مدرن آشپزخانه فکر می‌کنیم معمولا به یاد کابینت‌های یک‌تکه، وسایل براق و ساده، خطوط افقی قدرتمند، نبود تزئینات اضافه، و هم‌چنین زیبایی طبیعی مصالح براق می‌افتیم.  

سبک کابینت آشپزخانه‌های سنتی

کابینت سنتی

آشپزخانه‌های سنتی با جزئیات‌شان هستند که تعریف می‌شوند که شامل آرک‌ها، گچ‌بری‌ها و پیش‌آمدگی‌های تزئینی، کابینت‌ها با پنل‌های برجسته، ترکیبی از سطوح آنتیک و پایه‌های تراشیده‌شده مبل‌مانند، و حتی یک لوستر هستند.
خواه این آشپزخانه‌ها تم انگلیسی کلاسیک داشته باشند  و خواه تم دنیای کهن، هم‌چنان چیزهایی از سلیقه شخصی مالک خود را در خود دارند.
    

سبک کابینت آشپزخانه‌های معاصر

کابینت مدرن

عناصر موجود در آشپزخانه‌های معاصر خیلی براق هستند؛ با این‌که آشپزخانه‌های مدرن معمولا دارای ساختاری مستحکم هستند، اما آشپزخانه‌های معاصر در فرم بازیگوش‌تر هستند و از عناصر سبک‌های دیگر استفاده کرده و سبکی متناسب با زمانه خود را می‌سازند.
 

سبک کابینت آشپزخانه‌های کلبه‌ای

کابینت کلبه ای

دنج، بی‌تکلف، و خوشایند؛ این‌ها صفت‌های آشپزخانه‌های کلبه‌ای هستند که ما را به زمان‌های دورتر می‌برند و حس سادگی و زندگی بی‌دغدغه را در ما برمی‌انگیزند. تخته‌های چوبی زواردار، رنگ‌های ملایم، وسایل باکیفیت، کف‌های چوبی، طرح‌ها و پرده‌های رنگارنگ آشپزخانه شما را با راحتی و آسایش یک کلبه ترکیب می‌کنند.  

سبک کابینت آشپزخانه پاریسی

کابینت آشپزخانه پاریسی

اگر عاشق نوشیدن یک کافه لاته در رو مونمارته (نام خیابانی در پاریس) هستید، چرا کمی سبک پاریسی را وارد خانه خود نمی‌کنید؟ برای این کار نیاز به نورپردازی صمیمی، وسایل پخت‌وپز زیبا، کف‌های سرامیکی، و حفاظ‌های راه‌راه دارید.    

سبک کابینت آشپزخانه‌های کلاسیک

کابینت آشپزخانه کلاسیک

کابینت‌های سفید یا کرم، جزئیات ساده معماری، و چند تم سیاه زمینه‌ای را فراهم می‌کنند تا مالکان با اضافه‌کردن طراحی‌های تلفیقی، سنتی، و یا معاصر به فضای آشپزخانه هویت و شخصیت بدهند.     

کابینت آشپزخانه‌ با سبک مدیترانه‌ای

کابینت اشپزخانه مدیترانه ای

هودهای عریض، کاشی‌های با دست نقاشی‌شده، کابینت‌های چوبی، سقف‌های الواردار، و ابزارهای پخت‌وپز توکار تنها برخی از ویژگی‌های آشپزخانه‌های مدیترانه‌ای هستند که آن‌ها را تبدیل به محبوب‌ترین سبک‌های آشپزخانه کرده است.    
 

سبک کابینت آشپزخانه تلفیقی

کابینت آشپزخانه تلفیقی

آیا بر ضد سبک‌های مختلف شورش کرده‌اید و از سبک‌های معمولی خسته شده‌اید؟ خانه شماست؛ هر چقدر دوست دارید می‌توانید از وسایل و طرح‌های مختلف استفاده کنید. اما برای این کار دلیل داشته باشید. از ایده‌هایی استفاده کنید که به آشپزخانه شما شخصیت بدهد. می‌توانید برای ایجاد حسی خوشایند و دل‌پذیر سبک‌های مدرن و روستیک را با هم ترکیب کنید. 

کابینت آشپزخانه قهوه ای رنگ با طرح های زیبا و دوست داشتنی

کابینت آشپزخانه قهوه ای

رنگ قهوه ای از انواع رنگ های طبیعی و گرم است که امروزه در طراحی اغلب آشپزخانه های مدرن و کلاسیک از این رنگ زیبا استفاده می شود. 
کابینت های قهوه ای رنگ هیچوقت قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند همچنین این مدل کابینت ها به طراحی دکوراسیون داخلی حس تازگی و طبیعی بودن می بخشند و شما می توانید از این مدل ها در دکوراسیون با سبک  کلاسیک و مدرن استفاده نمایید.

مدل کابینت آشپزخانه قهوه ای شیک 

رنگ قهوه ای در انواع طیف های تیره و روشن موجود است که بهتر است شما با توجه به ابعاد و نورپردازی، طیف مناسبی از رنگ قهوه ای را انتخاب نمایید همچنین برای تکمیل زیبایی کابینت ها و دکوراسیون داخلی بهتر است رنگ قهوه ای را با انواع رنگ های مناسب ترکیب نمایید.

کابینت قهوه ای با طرح های متفاوت

رنگ قهوه ای تیره یا سوخته یکی از انواع طیف های رنگ قهوه ای است و اگر فضای آشپزخانه شما پرنور و بزرگ است بهتر است از این رنگ زیبا برای طراحی کابینت ها استفاده کنید همچنین شما می توانید برای ایجاد فضایی مناسب از وسایل استیل استفاده نمایید که این طرح وسایل در کنار کابینت های تیره رنگ جذابیت خاصی را به طراحی داخلی می بخشند.
کابینت آشپزخانه قهوه ای گردویی یکی دیگر از انواع طرح های شیک و زیبا است و از این رنگ کابینت بیشتر در فضای آشپزخانه های مدرن استفاده می شود.
توجه داشته باشید که برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک بهتر است از کابینت های قهوه ای روشن استفاده نمایید زیرا رنگ های تیره باعث کوچک تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می شوند.
کابینت های قهوه ای رنگ اگر با رنگ های مناسبی نظیر کرم و سفید و … ترکیب شوند طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه منزل شما زیبا و بی نظیر به نظر می رسد بنابراین بهتر است برای از بین بردن حس یکنواختی در فضای آشپزخانه های کوچک و بزرگ این رنگ کابینت را با رنگ های مناسب و مکمل ترکیب کنید.

مدل های دکوراسیون آشپزخانه مد امسال

آشپزخانه قلب هر خانه است و طراحی دکوراسیون آن برای خانم ها بسیار مهم است زیرا دکوراسیون آشپزخانه روی دکوراسیون کل خانه تاثیر میگذارد، اولین چیزی که در دکوراسیون آشپزخانه به چشم میخورد کابینت ها هستند. کابینت ها مهم ترین ملزومات آشپزخانه اند و با توجه به سبک معماری آشپزخانه های امروزی کاملا از تمام نقاط منزل قابل دید هستند پس باید اصولی و حرفه ای دست به انتخاب کابینت آشپزخانه بزنید. برای طراحی مناسب و حرفه ای دکوراسیون آشپزخانه خود با ما تماس بگیرید تا بتوانیم با در نظر گرفتن موقعیت و سایز آشپزخانه منزل شما، بهترین چیدمان ممکن را رقم بزنیم.

 

دکوراسیون آشپزخانه جدید با تم سفید مشکی

کابینت آشپزخانه سفید مشکی

کابینت های آشپزخانه امروزه از تنوع بالایی برخوردار هستند از نظر جنس، رنگ و مدل. کابینت های مدرن در انواع ام دی اف، های گلاس، ممبران و … وجود دارند که انتخاب آن ها سلیقه ای است اما کابینت های هایگلاس طرفداران بیشتری دارند.

درباره نویسنده