د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

تمدید مهلت ارسال آثار به رویداد طرح‌نامه‌های پژوهشی دانش‌شهر در گستره مدیریت شهری

طبق اعلام مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری بوشهر مهلت ارسال آثار به نخستین رویداد طرح‌نامه‌های پژوهشی دانش‌شهر در گستره مدیریت شهری تمدید شد.
در بوشهر، دبیرخانه نخستین رویداد طرح‌نامه‌های پژوهشی دانش‌شهر در گستره مدیریت شهری با تاکید بر ضرورت و اهمیت توسعه دانش‌بنیان در عرصۀ مدیریت شهری و گسترش تعاملات علمی و پژوهشی با مراکز علمی و دانش‌بنیان و پژوهشگران اعلام کرد: با توجه به تعطیلی تابستانه مراکز علمی و دانشگاهی حسب مصوبۀ شورای پژوهش شهرداری و به‎‌منظور ایجاد فرصت بیشتر برای اساتید و دانشجویان، مهلت ارسال طرح‌نامه‌ها (پروپوزال‌های پژوهشی) تا پایان مهر ۱۴۰۲ تمدید شد.

بر این اساس، پژوهشگران و دانشجویان طبق قالب طرح مطالعاتی و پژوهشی در بخش‌های مختلف با محوریت‌های موضوعی مندرج در فراخوان می‎‌تواند با مراجعه به سایت مرکز پژوهش شهرداری بوشهر به نشانی rpc.bushehr.ir ضمن دریافت آیین‌‎نامه و مقررات و فرم‎‌های هر بخش و کسب اطلاعات تکمیلی برای ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

طبق اعلام دبیرخانه نخستین رویداد طرح‌نامه‌های پژوهشی دانش‌شهر در گستره مدیریت شهری مهلت ارسال آثار به بخش مطالعات پژوهشی و کتاب تالیف؛ ترجمه تا پایان مهر ۱۴۰۲ و بخش پایان‌نامه، رساله تا پایان آذر ۱۴۰۲ تمدید شده است.

این رویداد با هدف توسعه گفتمان علمی در مواجهه با چالش‌ها و بهبود کیفیت زیست شهری و همچنین ایجاد فرصت برابر برای پژوهشگران مرداد ۱۴۰۲ منتشر شد.

قالب این طرح مطالعاتی و پژوهشی شامل مطالعات پژوهشی، حمایت از انجام پایان‌نامه یا رساله ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد یا کتاب تالیفی یا ترجمه‌شده است. طرح‌های پژوهشی ارسالی باید با نگاه نوآورانه و خلاقانه حول‌محور موضوع‌های «شهرسازی، معماری، منظر شهری و بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر، سلامت، خدمات اجتماعی، توسعه فرهنگی و بازآفرینی هویت شهری و توسعه منابع، اقتصاد شهری و سرمایه‌گذاری، فناوری و نوآوری شهری» به دبیرخانه ارسال شود.

از دیگر محورهای نخستین فراخوان طرح‌نامه‌های پژوهشی دانش‌شهر در گستره مدیریت شهری می‌توان به «کیفی‌سازی خدمات شهری، محیط زیست، ایمنی و مدیریت بحران، کیفی‌سازی عمران و زیرساخت‌های شهری، حمل و نقل و مدیریت ترافیک و مطالعات راهبردی، پایش و کاربست‌ها» اشاره کرد.

ایبنا

درباره نویسنده