د٫ اردیبهشت ۱۰ام, ۱۴۰۳

تبیین اولویت‌های کاری معاونت شهرسازی و معماری در سال ۱۴۰۳

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در نشست شورای معاونان شهرسازی مناطق دهگانه اولویت های کاری این معاونت در سال جدید را تبیین و تشریح کرد.

نشست شورای معاونان شهرسازی و معماری مناطق دهگانه با حضور محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز، محمدباقر خوشنواز سرپرست اداره کل شهرسازی، معاونان مناطق دهگانه و سایر مدیران و کارشناسان ستادی در محل سالن کنفرانس این معاونت برگزار شد.

در این نشست که با محوریت تشریح اولویت های کاری معاونت شهرسازی و معماری در سال جدید برگزار شد، عزتی ضمن تقدیر از زحمات همکاران و پرسنل حوزه شهرسازی در سال ۱۴۰۲، اولویت های کاری این معاونت در سال جدید را تبیین و تشریح کرد.

برهمین اساس، معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به ارتقای سیستم یکپارچه شهرسازی گفت: در سال جاری این سیستم از «سرا ۸» به «سرا ۱۰» ارتقاء می‌یابد که این امر سبب تسهیل بیش از پیش فرآیندهای شهرسازی و صدور مجوزهای مختلف می شود و با بررسی ها و کارشناسی های صورت گرفته هرگونه مشکلات و ایرادات نسخه قبلی نیز در نسخه جدید برطرف شده است.

وی افزود: تهیه طرح تفصیلی جدیدکلانشهر تبریز نیز امر مهم دیگریست که آخرین بار در سال ۱۳۹۰ به همت معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و با همکاری ارگان های ذی‌ربط تهیه شده بود و باتوجه به توسعه شهر تبریز و ضرورت اصلاح و تهیه نسخه جدید آن، اکنون سومین طرح تفصیلی نیز طی عقد قراردادی با اداره کل راه وشهرسازی و شهرداری تبریز اجرایی می شود.

عزتی همچنین تکریم ارباب رجوع و رعایت اخلاق کارمندی را به عنوان مهمترین اولویت معاونت شهرسازی و معماری در هر زمان دانست و بر ضرورت توجه بیش از پیش کلیه کارکنان به این موضوع در سال جدید تاکید کرد.

در ادامه این جلسه معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صادقانه دکتر محمدباقر خوشنواز که به مقام بازنشستگی نائل شده اند، افزود: بازنشستگان به عنوان سرمایه های گرانقدر شهرداری و گنجینه ای از تجارب ارزشمند هستند و آقای خوشنواز نیز جزو مدیران کاربلد و پاکدست مدیریت شهری تبریز بوده است و تجلیل و تکریم از ایشان جزو وظایف مدیریت شهری است.

در پایان این جلسه و به رسم یادبود با اهدای لوح تقدیر از دکتر محمدباقر خوشنواز تجلیل بعمل آمد.

شهر بورس

درباره نویسنده