س٫ اردیبهشت ۲۵ام, ۱۴۰۳

اجرای قطعی قانون پیش نویس ساختمان 

lعاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد با اشاره به اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان گفت: با توجه به جلسات برگزاری شده با شکایات طرح تفصیلی و تاکید در خصوص اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان، با پیگیری جدی و فشرده اداره کل امور شهرسازی این قانون در شهرداری مشهد به مرحله اجرا در آمده است.

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری مشهد، جواد اصغری با اشاره به اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان اظهار کرد: با توجه به جلسات برگزاری شده با شکایات طرح تفصیلی و تاکید در خصوص اجرایی شدن قانون پیش فروش ساختمان، با پیگیری جدی و فشرده اداره کل امور شهرسازی این قانون در شهرداری مشهد به مرحله اجرا در آمده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: متقاضیان باید پس از ثبت درخواست مجوز شروع عملیات ساختمانی، فرم شناسنامه فنی از کارتابل اقدامات مالک را دریافت و پس از تکمیل به تعداد محدود (مطابق پروانه اول) و اخذ تائیدیه و امضا های مهندسین مربوطه به هنگام صدور مجوز شروع عملیات تحویل شهرداری منطقه دهند.

وی افزود: در ادامه کنترل‌های لازم مطابق چک لیست در مرحله ناظر شهرسازی صورت می‌گیرد و همچنین صدور مجوز شروع عملیات ساختمانی منوط به ارائه فرم‌های مزبور و امضای آن‌ها است.

اصغری گفت: پس از امضا و صدور شناسنامه‌های فنی و بارگذاری تصویر آن در سوابق آرشیو کد نوسازی سامانه شهرسازی توسط شهرداری منطقه، شناسنامه‌های فنی صادر و تحویل متقاضی می‌شود.

درباره نویسنده