پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

آموزش راهنمایان گردشگری در حوزه معماری اولویت میراث فرهنگی آذربایجان‌شرقی

احمد حمزه زاده امروز در آغاز به کار دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری، افزود: توجه به دانش افزایی راهنمایان گردشگری در خصوص ظرفیت های فرهنگی، تاریخی و طبیعی منطقه گامی موثر در پیوستگی اجرای تورهای گردشگری در استان است.

وی اظهار داشت: میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در این راستا دوره‌های آموزشی مختلف با هدف ارتقای سطح دانش راهنمایان برگزار می کند و معتقدیم دانش افزایی راهنمایان در پیشبرد اهداف گردشگری استان موثر واقع خواهد شد، چون راهنمایان نقش مهمی در  ضمانت بازگشت گردشگران و ایجاد تجربه‌ای منحصر به فرد از تورهای برگزار شده ایفا می کنند.

حمزه زاده اضافه کرد: دوره آموزشی آشنایی با معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی نیز با هدف شناخت و معرفی جامع اماکن تاریخی و سبک معماری آثار تاریخی آذربایجان شرقی ویژه راهنمایان گردشگری برگزار می شود.

به گفته وی این دوره آموزشی به مدت ۸ ساعت توسط استاتیدمجرب حوزه معماری استان در حال برگزاری است.

حمزه زاده گفت: دوره های آموزشی در راستای توانمندسازی و دانش افزایی فعالان حوزه گردشگری استان برگزار می شود تا در کنار توسعه زیرساخت های گردشگری استان با مجموعه افراد مجرب و متخصص به ارائه خدمات ویژه پرداخته و سفری به یادماندنی از آذربایجان شرقی را برای گردشگران به ارمغان بیاوریم.

 

منبع:ایرنا

درباره نویسنده